Haukiputaan Mieskuoro on Pohjois-Suomen suurimpiin mieskuoroihin kuuluva kuoro. Kuoromme täytti vappuna 2014
80 vuotta ja piti juhlakonsertin 24.5.2014 Haukiputaan seurakuntakeskuksessa. Kuoron tärkein taustavaikuttaja on naisjaostomme Harput. On Harppujen ansiota, että niin monet kuoron konsertit ja yhteiset tilaisuudet ovat olleet onnistuneita ja että kuorossa on hyvä yhteisen tekemisen asenne.

Konserttien lisäksi toimintaamme kuuluu pienryhmien ja kvartettien esiintymiset erilaisissa tilaisuuksissa, esim. häissä, syntymäpäivillä, kutsuilla sekä muissa perhe- ja yhteisöjuhlissa. Kuorolla on runsaasti yhteistyötä muiden kuorojen sekä eri yhteisöjen kanssa. Olemme mm. mukana Jokien Kuorot yhtymässä. Haukiputaan Mieskuoro toimii Oulu-opiston opintopiirinä ja olemme Sulasolin ja Suomen Mieskuoroliitto ry:n jäsen. Kuoron tärkein tavoite on jatkuva kehittyminen mieskuoromusiikin alalla sekä laulamisen tunteen välittäminen yleisöllemme.

Sloganimme onkin ”Mieskuorolaulu kruunaa juhlan”

Kevätkonsertti 20.4.2024

Haukiputaan Mieskuoron Kevätkonsertti Kellon Nuorisoseuralla 20.4.2024 klo 18. Lippuja saa kuorolaisilta, Nyymannista ja ovelta ennen konserttia käteisellä. Lipun hinta on 15 euroa ja se sisältää väliajan kahvitarjoilun.

Jäidenlähdön arvaus

Haukiputaan Mieskuoron perinteinen jäidenkähdön arvaus Kiiminkijoen sillan kohdalta Haukiputaalla on taas käynnistynyt. Päävoittona on jälleen 400 euron lahjakortti Veikon Koneeseen. Arvausaika on päättynyt. Odotetaan jäidenlähtöä.

Haukiputaan mieskuoro & Jukka Poika / Veikko Lavi - Silakka-apaja

Haukiputaan mieskuoro & Jukka Poika / Veikko Lavi - Sukuvika